Get Adobe Flash player

telefon47 362780
47 362790

FAX47 561083

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

3900 Szerencs Rákóczi út 100.

Alapítványok

Szerencs számítástechnika oktatásáért és diáksportjáért alapítvány
Adószáma: 18416888-1-05
-------------------------------
Szerencsi Tehetségekért Alapítvány
Adószáma: 18412444-1-05

Nyárádszereda-Szerencs Tehetségprogram

Nyárádszereda-Szerencs Tehetségprogram 2013.-1Iskolánk tizenkét 6. osztályos tanulója és szintén tizenkét nyárádszeredai vendégtanuló vett részt november 4. és 10. között egy matematikai tehetségprogramban.

Hétfőn a kora esti órákban érkezett meg a nyárádszeredai csoport.  A közös vacsora során már kezdtünk összeismerkedni. Az ismerkedési játékos est után „régi ismerősökként" köszöntünk el egymástól.

Második nap a vendég tanulókkal együtt az órarend szerinti 2. és 3. órán vettünk részt. Utána városnéző sétát tettünk Szerencsen, hogy a vendégek jobban megismerhessék városunkat és nevezetességeinket. Délután több órán keresztül a matematika tudományával foglalkoztunk. Érdekes feladatokat oldottunk meg csapatokban és párokban. Este a szerencsi Fürdő és Wellness házban voltunk.

Szerdán is a 2. és a 3. órát tekintettük meg, majd ellátogattunk a Bonbon Kft-be. Takács István igazgató bácsi kalauzolásával betekintettünk a csokoládégyártás folyamatába, megkóstoltuk a finom csokoládékat. A kissé szeles idő nagyon jó volt papírsárkányok reptetéséhez az Árpád-hegyen. A délutáni matekozást az esti diszkó egészítette ki.

Csütörtökön is a 2. és a 3. órán vettünk részt, ellátogattunk a Görög Katolikus Templomba, társasjátékoztunk, peonzáztunk, matekoztunk és grill partiztunk.

Pénteken reggeli után Sárospatakra indultunk autóbusszal. Megnéztük a híres, csodaszép Rákóczi-várat és a város nevezetességeit. A délutáni matekfoglalkozás végén átvehettük az okleveleket a versenyfeladatok megoldásáért. Este egy érdekes vetélkedőn vettünk részt Szerenccsel kapcsolatban, kürtöskalácsot sütöttünk és karaokéztunk.

Szombaton a Nyíregyházi Állatkertbe látogattunk. Hazafelé megálltuk Tokajban, hogy a nyárádszeredai vendégeink egy rövid sétát tehessenek a tokaji bor fővárosában. Vacsora után a programunk értékelésén és egy kis táncházi foglalkozásban vettünk részt. Zárásképpen pedig ismét a szerencsi Fürdő és Wellnessházban voltunk.

Vasárnap reggeli után elbúcsúztunk a vendégeinktől.

Rendkívül gazdag programban vettünk részt. Szerintem mindenki jól érezte magát, és egy nagyon jó hetet töltöttünk együtt a nyárádszeredai tanulókkal.