Get Adobe Flash player

telefon47 362780
47 362790

FAX47 561083

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

3900 Szerencs Rákóczi út 100.

Alapítványok

Szerencs számítástechnika oktatásáért és diáksportjáért alapítvány
Adószáma: 18416888-1-05
-------------------------------
Szerencsi Tehetségekért Alapítvány
Adószáma: 18412444-1-05

Irány Luxemburg

Eljött a várva várt pillanat: szerdán, a kora reggeli órákban felszálltunk a buszra, mindenki nagyon izgatott volt, de az anyukák még inkább.
Még beszélgettem a mellettem ülő fiúval, egyszer csak becsukódtak az ajtók és elindult a busz. Linzbe, az első megállóhelyre, későn érkeztünk. Nagyon kíváncsiak voltunk, hogy milyen lesz a szállásunk. A szobából nagyon szép volt a kilátás, a völgybe leszálló felhők különleges látványt nyújtottak. Másnap korán újra buszra szálltunk és hosszú utazás végén, erőben és egészségben érkeztünk meg Luxemburgba, a diákszállóba.
Pénteken délelőtt fociedzésre mentünk, rövid pihenő és tisztálkodás után bemutatta nekünk a várost egy idegenvezető és este, a vacsora után Rihanna koncertre mentünk. Szombaton mindenki elment a saját dolgára: a zenészek, a táncosok gyakorolni, mi, a focisták pedig a focitornára. III. helyezést értünk el, de a táncosok és a zenészek is nagyon jól szerepeltek az esti művészeti gálán.
Vasárnap kora reggel a reggeli után hazafelé indultunk. Másnap hajnali 3 óra felé érkeztünk meg Szerencsre. Mindenki nagyon örült a hazatérő gyermekének.